Träning med Dummie

Idag körde jag med båda killarna och det gick kanon, Jag har just införskaffat ett gäng med nya dummies som jag ville prova.

Ozzy fick börja med en sökruta med totalt 8 dummies och sökrutan var ca 40 meter djup, han plockade in alla dummies snabbt och sökte både djupt och brett, duktiga kille. Sen fick Kenzo köra han fick hämta en underlatdummie som Niclas gick ut och gömde ca 3-4 meter in i skogen under en gran, han hade kanonfint sökarbete och använde näsan väl, hittade dummien och lämnade av den i handen, duktig kille.

Ozzy fick sedan dubbelmarkering och jag ville att han skulle ta den första fallna vilket han också gjorde, den andra dummien hade hamnat mellan två granar och "fastnat" lite i ena grenen, jag skickade honom på ett linjetag mot den och Ozzy plockade in även den.


Snygg Kenzo


Snygga killar ligger i soffan, från huset i Kolmården (Tollarspecialen 2010)
Snyggingen Ozzy

Kommentera här: