Anmälan...till.......

Ja nu är det gjort!!! nu har jag anmält Kenzo till Stora Stockholm i December, ska bli riktigt kul att ställa ut honom där och se vad som händer, nu när vi har gått upp till Juniorklassen, vi har ju inte ställt ut inomhus ännu så bara det kommer att bli en ny utmaning för oss.

Var först lite osäker om jag skulle anmäla honom dit för hans skull, då det är nytt ställe som är världigt stort och massor med hundar!! men i samråd med Sanna som absolut tyckte att jag skulle anmäla oss så har jag nu gjort det.

Ikväll blir det tävlingslydnadskurs med Kenzo igen, kul.. synd att kursen snart är slut för vi har verkligen haft jätte kul Kenzo och jag, han är ju sååååå duktig och har fin fokus hela tiden. Vet inte vad vi ska köra ikväll men återkommer med blogginlägg imorgon om vad vi gjorde och hur det gick.

Vi kommer att avsluta kursen med ett uppletande i slutet av November. Nästa helg ska vi göra funktionsbeskrivning det ska bli jätte roligt att se hur Kenzo reagerar nu när man vet vad som händer på en funktionsbeskrivning.
Vi kommer också nästa helg ha en kullträff hemma hos Sanna också, den sista även där tyvärr, men då jag har förmånen att bo ganska nära Sanna kommer jag förmodligen att åka dit flera gånger med båda mina killar.. framöver...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Snygg Kenzo ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: