Ozzy + Aqua = Sant

För ett tag sedan skrev jag i bloggen att Ozzy har haft dambesök igen!! 
Nu är det då dags för Ozzy's andra kull, jättespännande!! 
Jag har fått så mycket bra feedback av Lollo om hans första kull som verkar ha ärvt många bra egenskaper av Pappa Ozzy :)
Så när Lollo ringde och frågade om de fick använda Ozzy igen så fanns det ju ingen tvekan.

I November så kom Stefan upp till oss i Stockholm och med sig hade han Krokasmedens Aqua som är Ozzy's nya tjej. Du kan läsa mer om kullen på Krokasmedens hemsida.

Vi vet att det ligger valpar där inne för Aqua har blivit stor säger Lollo och Stefan. De har även känt forsterrörelser. Så nu är det ett par veckor väntan på att de små ska kika ut.

Jag kommer inte att ta någon valp denna gång heller, men jag måste säga att jag är bra sugen ;)
skulle vara jättekul att ha en Ozzy-avkomma hemma hos oss, men just nu känner jag att det inte finns tid/möjlighet till detta...

Naturligtvis kommer vi att åka ner till Göteborg jag och Ellinor ta en massa fina bilder och filma de små liven, men när är inte riktigt bestämt.
Men vi ser fram emot Ozzy's kull nr 2 med spänning och det ska bli såååå roligt.

 

(Mamma: Krokasmedens Aqua)

 


Mamma & Pappa

Kommentarer:

1 Lollo:

Blir dessa om så bara hälften så bra som sina stora S-yskon är vi nöjda ;-)

Kommentera här: