Träningshelg med Aktiviva´s d´Nash kullen

Ojoj vad vi har haft roligt!!! i helgen för vi har varit på kurs med syskonen Nash i Gillingboda för Eva Bodfält..
En jättetrevlig och givande helg, med massor av idéer och inspiration att jobba vidare på i jaktträningen.
Massor av skratt och jätte god mat som alltid.

Tror att jag skippar att summera helgen här på bloggen, för jag vet inte vart jag ska börja skriva om och det blir sååå tråkigt att läsa en massa text, tror att de flesta som gått kurs för Eva förstår vad jag menar!!!.

Men jag är supertaggad att fortsätta på samma linje som vi gjort under helgen, och framför allt prova de olika övningarna på Ozzy också, för tipsen var många och bra.

Igår bar det av till veterinären för att HD/AD röntga 4 av syskona så nu får man vänta ett par dagar på resultaten......puh...


Aktiviva´s Kull 2  (D´Nash kullen)



Från vänster Pia & Hera, Åsa & Knyst, Sanna & Speja, Frida & Sniffa, Jag & Kenzo, Anna & Imo, Camilla & Aston, Mariana & Qvittra

Kommentera här: