CK, 1:a Pris CERTIFIKAT & BIM

Tjoho Snygg Kenzo har gjort det igen.... idag var vi anmälda till utställningen i Högbo Ridhus Sandviken,
det blev en tidig morgon då Tollarna skulle börja vid 9, så klockan ringde vid 05:25 puh... Hade inte sovit så speciellt mycket under natten så jag var jätte trött när klockan ringde, och klockan hade jag kommit ihåg att ändra till sommartid!!!

Packade det sista i bilen och laddade en kanna med kaffe, sen började vi färden till Sandviken idag var Niclas och Lovisa med mig det var roligt. När vi väl kom till Sandviken så gick vi till veterinärbesiktningen och sen gick vi in i ridhuset för att ta plats vid ring 2. Efter en liten stund så dök även Monica och Janne upp med sina 3 hundar som också skulle ställas ut idag se mer hur det gick för dem på deras hemsida http://www.123minsida.se/izorpoker

För oss gick det ju kanon som Ni ser av rubriken jag är så otroligt lycklig och stolt över min "snygg " Kenzo!
Kenzo fick bedömningen Excellent CK och ett 1:a pris i Juniorklass  tjoho va glad jag blev..
Insåg sen att jag skulle springa i ringen igen om bästa hane... och där gick det ju hur bra som helst Kenzo fick sitt första CERT idag wow, det var en jätte häftig känsla och jag blev så himla glad och sprallig att jag sprang ut ur ringen och glömde bort att ta emot CERTET och CERT rosetten haha!! ringsekreteraren fick springa och leta efter mig..



Vi tog en liten paus innan det var dags igen att springa och då var det BIR/BIM som skulle avgöras. Kenzo och jag blev idag BIM och tiken blev BIR Grattis!  

Jag är så otroligt glad och går fortfarande på moln efter dagens lyckade utställning med Kenzo han är ju bara såååå underbar min egna "snygg" Kenzo Love You  

(Bilder kommer senare även kritiken under Kenzos resultat)

Kommentarer:

1 Emelie & Zamba:

WAOW!!! Grattis till en så satans snygg kille.. ;)

2 Ammie:

Massor med grattis! Toppenkul!

3 Johanna, Tico & Toppen:

Stort grattis till Snygg-Kenzo med matte :)

4 Jennie, Phoenix och Dice:

Grattis till snyggingens CERT!

5 Liselott:

Åh, har jag missat detta. JätteGRATTIS till er för certet. KUL! och vilka härliga träningar ni har. Klappa om dina duktiga hundar från mig. Kramis!

Kommentera här: