Sommar och Sol

Nu var det ett tag sen jag bloggade och det beror på att jag inte haft någon blogglust alls, har haft så mycket annat runt om kring mig den senaste veckorna, så lusten att blogga har inte infunnit sig.
 
Ellinor har tagit studenten och är nu färdig utbildad fotograf Grattis!!! älskling. Det var mycket som skulle fixas innan studenten, vad ska vi bjuda på för mat! fixa tårta, fixa bild och beställa plakat, beställa blommor.
Handla all mat och laga och fixa, köpa diverse dryck :)
idag har Daniel och Lovisa också slutat skolan och har nu sommarlov Grattis :) jag kan kanske börja trappa ner lite eller nej förresten nästa helg är det ju midsommar men efter den helgen då!! ska jag försöka ta det lugnt och sitta i min nyinköpta soffa på altanen och njuta i sommarkvällen.
 
Ozzy och Kenzo då? jo de har fått träning de också men jag har inte bloggat om det. Vi har tränat här hemma i vår fina sjö både själva i spöregn haha och tillsammans med Monica och hennes grabbar. Jag har även varit iväg en sväng och tränat hos Sanna med både Kenzo och Ozzy, vi har även träffat träningskompisarna i  Aktivitetsgruppen i Orhem.
 
 
 

Kommentera här: