Plötsligt händer det………. ❤

Nu har jag varit sjuk över 1 vecka, det är så trist. Blir helt slut bara av att gå en liten promenad med mina 3 prinsar, när ska jag få tillbaka min ork??? Men lite apportering på tomten orkade jag med idag även om jag blev helt slut efteråt, fast JAG gjorde ju inte något det var ju faktiskt hundarna som jobbade idag.
 
Idag är jag ändå väldigt, väldigt glad för idag har Lazer ❤ fattat hur man ska bära en Gås :) och vilket grepp sen, sprang fram till gåsen tog den med rätt grepp på en gång och bar hela vägen in till mig! duktiga kille.
 
Självkart fick ju Ozzy ❤ och Kenzo ❤ apportera också gladast blev nog Ozzy som tyckte det vart skitskojj att få apportera lite gås, and, duva och svartfågel...
Här är lite bilder från dagens apportering. Tack Ellinor för fina bilder som alltid ❤
 
 
Kenzo med Gås
 
 
 Lazer med gåsen kolla in vilket fint grepp :)
 
 
Och det här är inte så dumt det heller :)
 
 
 Snygga Lazer
 
 
Full fokus framåt, han har så fin stadga.
 
 
Lazer med svartfågel.
 
 
Lazer med duva.
 
 
Snygga avlämningar i hand :)
 
 
 
Lazer med and.
 
 
Ozzy med duva.
 
 
Ozzy med svartfågel.
 
 
 Ozzy med duva.
 
Ozzy med and.
 
Ozzy med gåsen.
 
 
Hallå vi vill också vara med. haha Kenzo och Lazer sitter i köket och tittar ut när Ozzy apporterar ( de har redan varit ute så det är inte synd om dem)
 

Kommentera här: