Respekt och integritet.......

Har haft det så bra de senaste veckorna tillsammans med mina barn tills i Måndags, då jag fick ett oanmält besök i vårt hem!!! Att det ska vara så svårt att förstå och respektera att jag bara vill bli lämnad ifred!!!
 
Att inte respektera eller förstå att man ska ta hänsyn till vår integritet.... Jag har inget jag vill säga dig och när du låter mig vara i fred mår jag väldigt bra......
 
Längtar efter den dagen då jag verkligen kan stänga dörren för gott, den dagen hoppas jag kommer väldigt snart så jag kan fortsätta med mitt eget nya liv med mina underbara älskade barn, och mina fina hundar.
 
Har insett att mitt liv jag hade förrut bara varit en stor lögn, alla dess år. En sån männsika skulle jag aldrig lita på igen!! Som nu bygger upp ett nytt liv på ännu massor med lögner !!
 
 
 

Kommentera här: