Jag blir så bortskämd…..

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev här... men nu är det dags igen. Mycket har hänt sedan dess men här kommer lite om vad som hänt den senaste månaden..
 
Vi har bott här ett år nu helt sjukt och det känns så otroligt bra vi trivs så bra och det är nog inte så konstigt för det är så himla fint här hemma med de nya möblerna och de fina färgsättningarna som vi har gjort tillsammans vi är så nöjda....som sagt ett hem man slipper skämmas för..Alla som kommer hit både släkt och vänner berömmer vårt fina hem och det känns så skönt att slippa bo i ett byggprojekt längre.
 
 
Vad har hänt och varför skriver jag den Rubriken jag gör jo... jag har fyllt år och så har det varit morsdag, och vad bortskämd jag blir hela tiden av mina fina änglar ♥...
 
 
Födelsedags frukost med Princesstårta, jordgubbar och present som jag ska avnjuta senare i sommar, härligt tack!!!! det kommer bli så häftigt...och nice...längtar
 
 
Morsdagsfrukost med rosor, och min favorit choklad kaffe och jordgubbar och så fick jag ju en fin Canvas förstoring på mina underbara prinsar som nu hänger så fint i vardagsrummet så otroligt vacker, den blev så grymt bra men så har ju världens finaste dotter tagit bilden också.
 
Frukost på sängen gånger 2 på samma vecka, ja så är det när man fyller år på samma vecka som morsdag infaller, och ja jag är bortskämd med att ha så fina barn som skämmer bort mig.
 
 
Kvällen avslutade med att de bjöd Mamma på födelsedagsmiddag på vårt favoritställe, vilka underbara barn jag har alltså, men så ställer vi ju också upp för varandra och finns där för varandra i alla lägen och det är så mysigt att få dela i allt som händer i deras liv och deras framtidsplaner med allt vad det innebär..
 
Hundträningen då hur går det med den? jo den har vi också kört i gång nu för fullt tränar så mycket jag hinner nu  inför tävlingssäsongen och det är så härligt att dra iväg och träna efter jobbet nu när det är ljust på kvällarna länge få ännu mer energi, jag, och se vad vi behöver finslipa till nästa start... i förrgår var jag iväg och körde med Kenzo och Lazer och det gick mycket bra. Kenzo fick dolda dirigeringar som han klarade galant och Lazer fick dubbelmarkeringar 1 på land och 1 på vatten. Jag bara njuter när jag får vara tillsammans med mina älskade rödtottar och träna och se resultatet av vårt hårda slit.. längtar till tävlingsdagarna framöver.
 
 
Kenzo fick en dold dirigering längs med hela sjön till den lilla ön ♥
 
 
Kenzo ♥
 
 
Lazer ♥

Kommentera här: