Ringträning med Gerard o'shea Haninge Hundhall

Gerard har ringtäning i Haninge Hundhall på måndagar så vi tänkte att vi skulle ta oss dit för att miljöträna oss lite, och eftersom Lazer tycker att små hundar är jätte intressanta så passar ju detta tillfälle perfekt.
 
Denna gång var det många småhundar och det var ju toppen för vår del. Lazer skötte sig så himla bra och jag är så nöjd med honom, både jag och Ellinor trodde att han skulle vara jobbig och göra som han gör hemma ibland när vi möter små hundar ute men icke, det har i och för sig också blivit betydligt bättre med lite träning och envishet!!.
 
Han hade full fokus på mig och brydde sig inte så mycket om de små varelserna som sprang längst in i ringen. Han var helt enkelt jätte duktig min stjärna..
Sprang på fint och ställde sig jätte snyggt hela tiden, inte heller när Gerard "lekte" domare och gick emot oss brydde han sig, nu ska vi jobba vidare på det här får vi se om vi tar tag upp det här med utställningen igen.
 
 
 
Min duktiga Prins Lazer
 
 
Min vackra hund

Kommentera här: