Våruppvisning i Torvalla

Dagen började med att Lovisa och jag steg upp 06:30 fixade gröt åt Lovisa sen åkte jag upp med henne till samligen i Torvalla sporthall för idag har Lovisa haft våruppvisning, temat i år var skräck och Lovisa var "vildvittra"
När jag kom hem igen tog jag med killarna ut på en promenad i skogen ca 45 minuter och det var så skönt att gå i skogen själv solen tittade fram och fåglarna kvittrade för fullt. Killarna fick vara hemma själva idag för första gången och det gick jättebra, jag åkte upp för att se Lovisas show som började med att de flesta gymnaster dansade till Michael Jacksons Thriller jätte häftigt och duktiga var de.

Lovisas grupp körde trampets, ballonggolv, Tambling golv mm och idag gjorde Lovisa handvolt utan pass helt själv duktiga tjej.
Ellinor har spelat fotboll idag igen med Damlaget tyvärr så blev det förlust med 1-3...

Hundarna har idag fått en vilodag i stort sett men inte Kenzo han har fått köra lite kontaktövningar med att han fått sätta sig först och sen kastar jag godis som han sen får gå och ta när jag säger varsågod och han är jätte duktig. Han har även kommit tillbaka med bollen idag när jag kastat den till honom. Vi har även börjat med lite närsök då han fått leta efter godis!!



Kommentera här: