BIM valp på Tollarspecialen 2010

Oj vilken helg!!! Fredagen startade vi i NKL Tollingjaktprov med Ozzy, tyvärr fick vi en nolla men vad gjorde det, är ju ändå nöjd eftersom han nästan var helt tyst hela provet....

Lördag var det vila för hundarna, själv tittade jag på Kenzo´s mamma Sniffa som körde Tollingjaktprov ÖKL.
De gjorde ett jättefint prov som slutade med ett 1:a pris GRATTIS!!!
Söndagen var det Utställning som stod på schemat, Jag mötte upp Sanna vid 08:30 för att tillsammans med Digby Tollers ställa upp Sannas Aktivivas utställningstält där vi skulle sitta hela dagen,
och dagen blev låååångg, vi var inte hemma förrän 20:30 i går kväll, men vad gjorde det när vi hade fått med oss så fina rosetter hem.....
Kenzo och jag startade i Valpklass II, hanar med totalt 11 hundar Kenzo fick ett första pris med HP yippie,
Sen skulle vi möta ettan i Valpklass I hanar, och där tog vi hem segern igen för att sedan få springa i den stora finalringen på självaste Tollarspecialen wow!!!
Kenzo blev dagen till ära BIM!!, På Tollarspecialen 2010, det var verkligen en häftig känsla, jag är så stolt över att jag har en så otroligt snygg kille, Tack Sanna för att jag fick ditt förtroende att få en sån härlig & snygg valp!!!
Nu ska vi åka till Sanna på Valpträff tisdag och onsdag så jag kommer att skriva mer på onsdag när jag kommer hem.

Kommentarer:

1 Marie:

Grattis!

Din granne i Kolmården

2 Liselott:

Ja, det är en stilig pojke du har. Kul att träffa er i helgen. Hoppas vi gör det snart igen. Må så gott tills dess.

Kommentera här: