♥ Min Prins ♥

Igår var en dag med blandade känslor. Lämnade Kenzo hos veterinären före 10:00 och fick träffa honom igen strax före 18 på kvällen. En lång dag som blandade med gråt/förtvivlan ovisshet men en del skratt också faktiskt.
Jag tillbringade dagen med min underbara Ellinor ♥ (Tack älskling för att du var med igår) i Upplands väsby centrum för att försöka få tankarna på annat håll.
Vi hade en mysig dag igår shoppade, fikade, åt middag och skrattade :)
 
När klockan började närma sig 17 så gick vi tillbaka till veterinären för att se hur det hade gått för Kenzo idag.
Hans skada var väldigt illa visade sig tyvärr, nerven i tån var nästan helt av och det var svårt att sy fast den igen enl veterinären, förstår att han gjort sitt bästa för Kenzo men man känner sig verkligen utlämnad och maktlös i ett sånt läge. Fick hämta en överlycklig Kenzo igår som överöste både mig och Ellinor med pussar, det var så skönt att få gosa med honom efter att ha längtat så.
Kenzo kommer nu att få gå med skena på benet i 10 v och på torsdag ska vi göra ett återbesök för att se hur det har gått med tån/trampdynan sedan operationen, hoppas att det ser bra ut och vi inte behöver göra några andra åtgärder. Nu blir det åter igen ett par dagar som man kommer att sväva mellan hopp och förtvivlan.
 
Måste bara säga att jag har världens tåligaste hund, vilken fantastisk hund. Så lugn och sansad fast han har sååå ont, och lojal också kan bara berätta att även om han då i söndags skar sig på något i vattnet, vet inte vad så simmade han in till mig gick upp på land, lämnade anden i handen SEN markerade han att han gjort sig illa. Vilken HJÄLTE, min alldelse egen Prins Kenzo ♥
 
Vill också passa på att Tacka alla underbara vänner som har hört av sig till mig via SMS och FB för att fråga hur det gått och hur Kenzo mår.
 

Kommentarer:

1 Suzanne:

Men lilla gubben.... Hoppas allt går bra nu. Stor KRYA PÅ SIG kram <3

Kramar till dig

Kommentera här: