Aktiviva´s Protos ´D Nash KENZO 2010-2021

Igår var en mycket tung dag då det var 6 månader sedan jag fick säga farväl till min allra bästa vän/ tränings/tävlingskompis.
 
Är så otroligt glad och stolt att han kom hem till just mig och min familj för 11 år sedan, och så bra det blev. Tack Sanna på Aktiviva´s kennel för att jag fick det stora förtroendet att förvalta denna otroligt härliga hund. Jag är också otroligt tacksam för alla fina barn & barnbarn och barnbarnsbarn som Kenzo har både i Sverige & Danmark. 
Tack också till min underbara dotter Ellinor som alltid tar så fina bilder på hundarna.
 
Tills vi möts igen, Jag älskar dig min kära vän 🌈.  💔 
 
 
Du & Jag Matte 
 
 
Han var sååå vacker
 
Älskade att bada och jaga sina vattenbubblor han kunde hålla på i timmar.
 
Ett utav våra största ögonblick när vi blev Tollarmästare 2016, som jag också fick dela och fira med mina underbara 3 barn.
 
Han apporterade allt jag bad om, min lejonkung
 
En bild säger mer än 1000 ord, sån va han (Du & Jag matte) alltid...
 
 
 

Kommentera här: